Hoppträning

Träning med Toppy idag, för Lena. Lite kul så att hoppa , när man inte gjort det på typ 5 månader. Toppy hoppade fantastiskt, så att matte hade svårt att hänga med i svängarna. Tillslut kom ett litet missförstånd, på ett g.stort räcke, där vi låg lite stort. Och då vågade hon inte rikigt. Då druttade jag  först i hinderstödet och sen i backen. Bara vaden som blev mör , blå och svullen. Sen var det upp igen och hoppa allting ink kombination och oxer , hej och hål.  

Mycket kul! Sen var det dags för lill-stumpa och kråkan. många hästar som hoppade, jag  och lena var lite markpersonal, trevligt. Hem och vila vaden, baka bullar osv :) Trevligt värre. 

jag har hittat ett nytt favvo snack; Torkade ekologiska kiwis , hittade dem på kvantum igår . Perfekt, efter de inte är så söta som tex ananas och russin. Me like!

För att kunna rida imorgon behövs nog voltaren gel att smörja på vaden, så det  inte gör så ont ....  :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske blir en promenad. Med eller utan sällskap. Kan vara trevligt att bara ta en sväng, och reflektera över dagen , vad som skalla göras under morgondagen och planera upp det i huvudet.


Imorgon: Rida, Friskis och Svettis , osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0