En härlig sommardag

Började med en fantastisk morgon, vid 7 tiden. Tog mig till stallet och red toppy. Sen var det  dags att fixa klart det andra, medans jag väntade på att klockan skulle bli 11.00. Då det var dags att hålla lektion för Pär, mycket roligt och lärorikt! Pär och Crut jobbade på bra, och vid 12 tiden var vi klara. Jag satte mig i bilen, körde hem och hoppade i badet typ 10 min :) 

Sen for jag in till staden ( Göteborg) för att träffa en kompis och fika, vi promenerade till haga där vi  tog en kaffe, och satt och pratade livserfarenheter i solen. Vi traskade tillbaka till centrum för att försöka hitta en röd cardigan med knappar, men utan lycka, fanns det  en röd tröja var den utan knappar, och vice versa. 
Efter jag hade gett upp hoppet , att hitta den typen av tröja i just den färgen, så  gick vi upp , hämtade ännu en kompis på vägen och  drog ännu en kaffe i min lägenhet.

Utanför träffade vi på våra kära Elektro kompis, ett kärt återseende, ( vi  har inte träffats på typ två veckor) , och sen drog vi  till kårhusets pub, för att avnjuta buffé och Sveriges match mot Spanien. Sverige var riktigt nära en lika match, men det  slutade i förlust med 2-1 . Vi drack varsin öhl (  och ja det stavas så !!) , satt och pratade, träffade lite annat chalmersfolk och  umgicks. Ska tilläggas att vi testade diverse olika brädspel, detta slutade med att vi  spelade alpfapet, utan regeler, eftersom ingen hade varken regler eller penna.

Jag  tog tåget  hem vid 23 tiden, och  nu är det  dags att förse sitt sömnbehov, så att man är pigg tills imorgon.
Då är skall det tränas lite, planeras och sedan umgås med en kär vän !

Take Care, and enjoy Your Life! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0