Vita, vita eller vita?

ja, det var det som var den stora frågan idag. Jag har testat alla mina "gamla" tävlings byxor, och insåg att jag inte kunde välja vilka jag skulle ha idag och i morgon. Problem jag hade att alla fortafarnde passa, ( om det nu är ett problem)??!! Men jag ta helt enkelt de tunnaste jag hittar, så blir det lite mindre svettigt iaf :)

Jag har också testat att dricka kaffe med laktosfri mjölk i, vilket var en ny upplevelse, men dock en bra sådan :) Hejja mig!
Nu borde jag laga lite lunch så jag står mig hela dagen, hade vart ett plus! Men jag har så svårt att äta varm mat när det är så varmt ute.
Är det någon som har bra recept på kalla mat så är det ytterst välkommet.


 Ha det gott, kan hända att jag åter kommer senare  innan jaf åker till stallet, det är högst oklart ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0