Värmebubblan/ shopping/ träning

 Jag gillar att prata i telefon, på kvällen.

Idag var det stallet först, red inte för hoppytoppy skulle vila, tvättade henne bara och så. Sen rullade hon sig i hagen, bra där.  fyllde vattenhinken , mockade, la in en nya spånbal och fixade maten. Åkte hem, och duschade, gjorde mig i ordning, sen kom kakan och vi åkte till allum med mamma farmor och lillebror erik. Handlade 2 par skor på skorett, mycket nice! sen åkte vi hem till lerum, gick ner till benji, och handlade sedan bullar på ica hallsås, för att sedan fika lite i den underbara ( svettiga) värmen. 
gick hem, pratade med mitt Hjärta, och sedan åkte vi ner till gympan vid aspen, efter ett svettigt pass på friskis, var det med ett nöjde jag dök ned i det ljumna vattnet. årets första dopp, kanske lite pinamt, men ändå!
Vi grillade torskrygg när vi kom hem. Nu måste jag snart sova , om jag sk aorka upp tidigt imorgon bitti och rida, innan vi ger oss av för att sola och bada !

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0