Nya planer inför framtiden

Ja, idag fick jag mig en ordentlig tanke- ställare vad det gäller livet. Ska inte livet få vara så härligt som det bara kan vara? Som idag , att få vara med underbara djur och människor, samtidigt som man får motion är ju bara så skönt. 

Camilla och jag har filat på ett namn till vårt nya hopp- team. Det kommer heta något i stil med La Topp eller liknande, Team LL kan också vara spännande.  Vi får se, det återstår och se!  Det kommer att finnan tröjor, och vi kommer förhoppningsvis ha matchande schabrak, och huvor på hästarna, vilket kan bli sjukt nice! 

Träningen idag gick jättebra, vi hoppade en låång serie som betod av  ( i följande ordning) 
; Bom, cavaletti, kryss ,cavalett , cavaletti , räcke , bom, bom och sist en oxer. Krävande för hästarna för att det fick jobba igenom sig så mycket. Sen hoppade vi ett räcke med krafftflaggan och vattenmatta under och en bom på vardera sida. Toppy blev trött , och camilla var jätteduktig. 

Har anmält mig till en tävling i lilla edet nu, det blir skoj skoj! Den 8/8-2008 ;) bättre datum får man ju vänta på liksom :)

Sussa nu gott !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0