Idag är det en alldeles vanlig lördag

Idag hade vi stora termosen och fika korgen till stallet.
Idag hade mamma och jag med oss den stora korgen och den STORA temosen till stallet. Nice skulle jag vilja säga! Nu är jag hemma igen, har  duschat lite suttit i solen och bara haft det gött. I kväll kommer en eller två gamla vänner från gymnasiet hit, och vi ska sitta och vara sociala med varandra ( läs dricka öhl och snacka gamla minnen)! Det kommer blur sjuk gött tror jag ! Inte så ofta man träffar dem längre, även om man var hur tighta som helst i gymnasiet liksom!  




så här tuffa kort kan man ta med min dator!   Jag har en ganska tuff mall på mitt fotoprogram på dator, Jag gillar det!   Jag testade lite med det nyss. Nu ska jag nog plocka ur diskmaskinen, och sen vet jag inte, borde kanske äta lunch? Eller vad tror ni?  Dessa outrgundliga frågor som man har i sitt huvud, som aldrig är någon big deal egentligen, men ändå kan man gå och tänka på dem i flera timmar , och ge en världens huvudbry liksom!

Yeye, bäst att sätta fart framåt uppåt,  the Stars and back

Ps, idag ska min mamam gå på Sex and The City ,med sin vännina, ska bli spännande och se vad de tycker om filmen. Jag tycker den är HELT fantastisk!

Tack kärlek, för att du finns :) Det var typ 4 år sedan vi träffades, men det är så nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0