Extremt bra ljud, extremt bra häst, extremt bra jag

Jag är trött i kroppen! Jag måste vila, tror jag , eller not. Idag blir det träning för Lena, en lite shoppingtur till joanna freme, som har extreme horse makeover, och sen blir det ner till lerums centrum om en liten lite stund. Jag har kopplat in min dator till vårt högtalar system , så nu lyssnar jag på favvomusiken , på hög volym, precis som igår så blir det massor av lasse lindh, markus krunegård, lars winnerbäck. Men också lite mange schmidt och annat smått och gott som Säkert! , petter och lite millencollin.

Imorgon ska hästen få sig en makeover, med schampoonering, knoppning, hovarna skall putsas, och lackas och träns, sadel och annat skall fixas. Ska bli rikigt kul. Kanske ska köpa lite glittersprej också?Vore ju great!  Måste bara kolla hur mycket pengar jag kan göra av med, måste kunna betala min hyra och mobilräkning också :) Jag ska säga upp mitt abonemang hos 3 idag, sen ska jag ha telia student. det  kommer göra underverk för min totala månads kostand ;) 

Vi ses , puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0