En paus- Livet bjuder inte alltid på dessa underbara stunder!

Det blev en naturlig paus i dagens upplevelser - En paus, vad är underbart än pauser.

En såndan där sak, som är totalt underskattad egentligen. 

Grejen var att det gick lite fortare än vad jag hade väntat mig idag, hästarna var så snälla, så det gick snabbt att släppa ut alla! Vipps hade jag nästan 2 timmar att bara slå ihjäl, så jag tänkte; Jag åker hem, fikar lite  och sedan åker jag upp igen Sagt och gjort, nu är pausen nästan slut och jag ska åka tillbaka till stallet och pack in alla saker till träningen. Det sa bli kul, lika kul som alltid. 

Det finns inte så mycket mer saker jag ser fram emot som Karins träningar. Det är så mycket mer än bara torra instruktioner. Jag tycker man utveckas som människa, ett helt annat sätt att tänka. Jag tar med mig dessa tankar i mitt liv, och försöker se det  som en bonus. 

Hur mycket jag egentligen utvecklat som person genom detta vet jag inte rikigt, men det är defenetift en av de saker, som jag märker av mest.  Deremot blir man ju ingen übermänniska bara därför, det är inte jag vill ha sagt, nej inte alls.

Utan dessa känslor, som man kanske inte vågar lita på i vanliga fall. et kan vara så enkelt som att bara våga lite på sina känslor, eller känsla och följa den, och lita på att kroppen fixar resten. Att kunna ha kontroll på dessa, tror jag är en av nycklarna till framgång, inom vilket ämne man nu vill vara framggångsrik i . 
Nej nu har jag skrivit en massa på kort tid, jag måste verkligen skynda mig.

Men ta hand om er, lita på era känslor och tro på att ni kan bli bäst , för det  kan ni!


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0