En helt ny värld en plats jag inte visste fanns

Det är en fantastisk sång. Från alladin. 

Jag kände precis att jag borde skriva ett nytt blogginlägg, fråga inte mig varför, för det var en ren inpuls. Antar att jag borde följa mer inpulser kanske, sluta leva så förutsättbart osv, men vad fan. Och nu svor jag också, hoppsan kerstin! 
( ( Det kan hända att detta inlägg blir lite ostrukturerat  ))
 Nu blev det musik för skönheten och odjuret-  på engelska heter den "something there"

Pocahontas , Skönheten och odjuret ,  Lejon kungen mfl, helt fantastiska filmer, med musik från himlen! Jag blir lyrisk så fort jag hör dem. Det för mig tillbaka till barndomen, kommer knappt ihåg hur det  såg ut, men känslan av lyckan i musiken sitter kvar, och den är helt oförstörd.  

Tänk så lite , som kan göra en så himla glad, visst är det fantastiskt!
Tänk på bumbibjörnarna, joakim von anka ! 

 ojoj, nostalgi på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0