nu är fan chalmers blondinen arg på rikigt

Jag ville förstå, fick jag det, nej. Svaret blev, jag kan berätta för dig när du blir 23. Då sa jag, nej jag vill veta nu, försöka förstå, nej blev återigen svaret, Du kommer förstå tids nog, och tro fan att jag kommer det . Men jag  orkar inte vänta, jag är ingen väntande person Jag orkar inte vänta! jag vill veta NU, direkt, ibnte om en veckan, inte om ett år, utan NU!

Jag blir så jävla arg och frustrerad när jag inte förstår! Jag vill alltid förstå, och när jag inte gö det blir jag förbannad! Det är precis vad som han hänt nu!
Och vad händer då? Jo, dräll gå upp ur sängen, för att hon blir så förbannad att hon gnisslar tänder och slår i kudden,Inget bra alternativ!  Bättre att skriva av sig lite i bloggen.

Är det inte ens rätt att  i alla fall få försöka förstå? Eller, har jag helt fel, är jag felute? Snälla sig till i så fall, så jag vet. Är det bara jag  som har en förvriden syn på allt? Jag tror inte det.

Hur ska jag kunna göra något åt det, det hjälper inte att tjata, kommer aldrig att gå, fan!
 Jädrans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0