1 Vecka har gått av årets nollning

Ja, nu har nollorna vart här i 1 vecka. Vi har vart med om en hel del saker :) Det  har varit phaddersittning , nollbrickstillverkning och grillkväll.  Imorgon har vi bastu Kalas med HÄKS, det ska bli kul:)  En del att göra, men ändå;) Idag har frida jag och tusse kollade när elektro nollorna var på stadsrundvandring, och  gick 13 varv i Poseidon( fontänen på götaplatsen) Sjukt kallt måste det ha vart, vi repade oss från gårdagens roliga( dräggiga) sittning.

Jag kolla på outsiders, och bara chillar. Imorgon ska jag int gå till skolan före 11, vore missär, kommer säkert inte hem förens vid 1 halv 2 på natten, som tidigast.  På fredag ska jag träffa hjärtat ;) Han är finast i världen!

Sitter och kolla in bilar, har tänkt att investera in en bil, så jag kan åka till stallet, åka hem osv, skulle vara så najs. Hittade en Volvo S60 bi-fuel från 2002, som har gått någonstans mellan 13000 och 13599 mil. vilket verkar väldigt bra.  Den var guldfärgad, vilket är nice! Synd bara att den står i stockholm. Men men, tänk bara en egen bil. Hur länge har man inte drömt om det ? Visst det kostar, men det  kan det vara värt! 

Men nu ska jag kolla lite på TV ;) Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0